Dnes je: 22. 02. 2019

Přihlašování:

login:

heslo:

Pro zobrazení článků určených jen pro členy zadejte jméno i heslo přezdívku Verči
Nejnovější fotky:

Další informace naleznete v těchto podmenu:

Pomáhejte přírodě

Valentýnská výprava 2019

Zápis bude brzo doplněn, fotobrázky už najdete ZDE. :)

RetroNesyta
V Jaroměři jsme se sešli na parkovišti před Penny a odtud vyrazili směr Nesyta na rekreační pobyt ROH. Po příjezdu na zasněženou Nesytu a než jsme vešli dovnitř, rozdělili jsme se na tři rodiny. Po ubytování jsme šli ven se „sportovním referentem Vojtou“ a hráli hry s míčem, švihadlem a gumou. Kdo vyhrál, tak ho Hanny táhla na sáňkách.
Následoval oběd (luncheomeat s brambory a okurkou). Po obědě jsme si měli pro každou rodinu vymyslet jméno.  Byli to: Ksanderovi, Novákovi, Skřetovi.  Pak jsme se šli projít do lesa s „kulturním referentem Verčou“. Když jsme vlezli do lesa, zjistili jsme, že je zamořený radioaktivitou.  Matěj s Míšou v kombinézách a s plynovými masky nám rozdali ochranné obleky (pytlíky, šátky) a museli jsme se pomocí buzoly dostat z radioaktivního území. Když jsme vše zvládli, zahráli jsme si ještě „Král vysílá své vojsko“ a postavili sněhuláky.
Nastal večer a my se přemístili do chalupy.  Než byla večeře, měli jsme čas si nacvičit divadlo s nějakým příběhem naší „víkendové“ rodiny. Po večeři a divadlech jsme večer završili tancem a tanečními hry.  Nejlepším tanečník byl YumYum. Na dobrou noc jsme už ve spacácích sledovali film „Žáku Kašíku nežeň se“
Druhý den ráno nás nejprve čekala rozcvička venku, poté snídaně a po snídani jsme si museli rychle zabalit a opustit rekreační chatu pro nové rekreanty. Vznikla menší panika, protože nás začali uklízečky Denda a Pája popohánět košťaty, aby mohli uklízet.  Venku už čekal „autobus“ a Zdéna nás s řidičem Matějem hnala s věcmi kolem chaty. Tady už nás vítaly „babičky“ a šli jsme si opět vybalit, protože už jsme byli z rekreace doma. Následovalo praní prádla (hra) a hraní čáry s céčky. Během oběda jsme mohli sledovat Jen počkej zajíci a došlo i na nákup v Tuzexu. Bony jsme tajně získali od vexláka Vojty. Během celého dne v prostorách volna jsme nacvičovali spartakiádu kluci a holky zvlášť. Odpoledne jsme zjistili, že už nemáme žádné potraviny a tak se muselo na nákup (hra). Nejmladší z rodiny běhali za mamkou do práce (vzdálenější místo od chaty) a diktovaly jí nákup a mamka musela kelímkovým telefonem nákup nadiktovat taťkovi. Nejdříve si, ale musela najít číslo ve Zlatých stránkách (telefonní seznam).  Spojovatelka pečlivě hlídala telefony, takže taťkové museli pořádně poslouchat. Pak běželi za Míšou do konzumu a utvořili objednávku. Po nákupu následovala večeře (knedlíky s vajíčkem a domácími kompoty). Ještě jsme si otestovali, jak se známe v rodinách a museli jsme napsat jména všech svých členů. Proběhla generálka Spartakiády a na závěr večera jsme ještě absolvovali lampionový průvod a sbírali v lese obrázky. Než jsem všichni ulehli do postele, tak jsme si promítali retro promítačkou pohádku. První zalehli malí a velcí si ještě na závěr dne zahráli „Člověče nezlob se.“
V neděli na snídani na nás čekal čaj, neobyčejný čaj. Byla to pouze voda, bez čajových sáčků. Ty na nás koukaly za oknem. Místo tradičního poridge byly párky.
Po snídani proběhlo balení našich batohů a hraní živých kuželek na sněhu. Hned po kuželkách následovalo vyhodnocení, která rodina nejvíce uspořila a která rodina byla nejlepší v hrách.  Hry: 1. Skřetovi, 2. Ksanderovi, 3. Nowákovi  Spoření: 1. Nowákovi, 2. Skřetovi, 3. Ksanderovi
Víkend na „retro Nesytě“ jsme ukončili speciálním vystoupením pro rodiče, spartakiádou.
Byl to super víkend!

Zapsal Páťa a Káně

Fotky z retrorekreace jsou ZDE.